گاهی وقتها






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

دوست میـدارمـش
امـّـا
می تـرسم بـگویـم و بگــویـد : " مرسـی
یــا بگویـد بــه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد
یــا چـه میدانـم
مثـل خیــلی هـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت
می تـرسـم از اینــکـه
هـرچـیـزی بـگویــد جُـز
 من هـم دوســتــت دارم

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم ! دیگه دوستت ندارم
وچقدر دلم میخواهد بشنوم:
کجا بچه لوس  غلط میکنی که میری .. مگه دست خودته ؟ رفتن به این راحتی نیست
اما  نمیدانم چه حکمتیست که آدمی ؛ همیشه اینجور وقتها
میشنود :
به جهنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:,ساعت9:40توسط Alireza | |